U mag reageren op alle berichten zoveel u maar wil en natuurlijk uw vrienden en familie uitnodigen om ook eens een bezoekje te brengen aan deze blog.

Veel plezier!!

maandag 24 maart 2008

BMW Sauber F1 Team en AT&T Williams?

De splitsing van het oude BMW Williams team begint nu te renderen. We zien dat beide teams dit seizoen goed meekunnen met de topteams. In Australië stonden zowel Heidfelt en Rosberg op het podium, in Maleisië stond Kubica ook op het podium. Is dit toeval, of beginnen deze constructeurs nu echt door te breken naar de top?



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Heej !!
Ik neem deze eerst foto om globaal te reageren op be blog, super mooi gedaan hoor, ik ken niet veel dat soort zaken maar toch, kvind het leuk dat je daar een blog over gemaakt hebt. Echt leuk om te zien.
Groetjes Emmely

Anoniem zei

He, toffe blog.

Ik wist niet dat BMW en Williams uiteen zijn gegaan voor dit seizoen. Zo leert men altijd bij.

Intressante info over F1

Amaury

Anoniem zei

heeey!
leuke blog , en super sjiek é :)

x

Anoniem zei

Jaja ons Cloedtje kan der wa van :d Doe zo voort hé.
Kan allene maar zeggen dat da ier geen mis machientjen is :) Meer laatk over aan de kenners ;)

Grtz
X

Anoniem zei

Ik heb er allemaal geen verstand van, van die formule1 races maar het is verdomd wel een schone wagen dat! P.S.: de spelletjes op de playstation van Formule1 is wel heel goed! Hier kan ik nu eens wat meer kennis op doen van de sport.

Anoniem zei

Ik moet toch wel toegeven dat ik na mijn "coulthard periode" nu toch wel meer fan aan het worden ben van de twee jange duitse rijders Heidfelt en Rosberg. Hopelijk wordt het een mooi seizoen en kan Heidfelt of Ros berg voor een verrassing zorgen.

Anoniem zei

hey,ik ben een GROTE mclaren fan.sjieke blog hier,kzal hier regelmatig es komen piepen

grtzz