U mag reageren op alle berichten zoveel u maar wil en natuurlijk uw vrienden en familie uitnodigen om ook eens een bezoekje te brengen aan deze blog.

Veel plezier!!

donderdag 27 maart 2008

Fernando Alonso

Bij zijn come back bij Renault werd hij hartelijk verwelkomd door Flavio Briatore. Ook Alonso zelf was heel gelukkig terug in zijn oude, vertrouwde racestal te zitten. Maar nu na twee races in het nieuwe seizoen heeft Alonso al laten blijken dat hij terug op zoek is naar een ander team. De auto van Renault zou te traag en helemaal niet competitief zijn. Hij zou nu graag voor volgend seizoen een zitje krijgen naast Kimi Raïkkonen bij Ferrari. Is dit wel helemaal een goed idee? Voor de Mclarenfans niet gelaten natuurlijk. Twee Ferraripiloten die elkaar van de baan zouden rijden voor een éérste zitje klinkt wel verleidelijk... De geruchten dat Massa opzijgeschoven zou worden voor de Spanjaard is natuurlijk nog niet bevestigd en kunnen natuurlijk enkel speculaties zijn van de Spanjaard in kwestie...

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik mis Hakinnen

Anoniem zei

Bla Blaa, ah neen, mocht nie letterlijk :')
'k vind die gast ni zo lekker :o
Etje bah..
Geef mij maar Cloedt :')

Anoniem zei

Ze zijn ook nooit tevreden hé :o ;P

Sofie zei

Ik ken eigenlijk om heel eerlijk te zijn niet veel van Formule 1. Maar dankzij jouw blog, kan ik toch al een beetje volgen en ben ik toch een beetje op de hoogte!

Stephanie zei

Goooooo Ferrarriiiiiii :-)
HiHiHihIhiHiHi

Groetjes Stephanie

miet vanderyse zei

idd ik kan hier ook nog veel van bijleren...

Leen Desplancke zei

geef mij maar shumi ze :d spijtig dattie drmee gestopt is^^

Mister Animal zei

Leentje, ik denk dat Ralph Schumacher nog altijd rijd hoor !!! :p

Alonso gaat eindigen bij den toro rosso als em zo door doet, zou beter zen ego wa opzij zetten en wa meer rijden.
Best daw Raikkonen nog hebben eh Cloedtje, all time favo niet?

grtz drewten

Anoniem zei

Ik dacht dat zelfs ralph zelfs niet meer in de formule 1 rijdt ze. Kimi is een goede rijder,, maar ik twijfel eraan als hij dit jaar wereldkampioen zal worden... Grtzz

Anoniem zei

ze zijn nooit tevreden ze =)

Anoniem zei

Geef me een F..
Geef me een E..
...
Geef me een AAAAAA

FERRARI ! (a)